Nobody's Looking


İnanılmaz bir dizi izledim. Bugüne kadar izlediğim bütün dizilerden bambaşka bir diziydi bu. Eminim sizin için de aynısı geçerli. Hemen konusunu anlatmak istiyorum. Bu dizi bizi koruyan melekleri konu alıyor. Evet, doğru duydunuz. Hani iki tarafımızda olanlar var ya onlar işte! Fakat bu dizi dindar insanların pek hoşuna gitmeyebilir. Şimdiden uyarayım. Çünkü belli ki ateiz işi:)

Her yerde bizi koruyan melekler için ayrılmış bölgeler var. Meleklerimiz o bölgelerde yaşıyor, hayatlarını sürüyor. Tek işleri ise bizi korumak. Her gün bir sistemden hangi meleğin aynı gün kimi koruyacağı belli oluyor ve melek ona göre işinin başına gidiyor. Bütün günü o insanla geçiriyor ve sonunda da bölge şefine rapor veriyor. Şef de bizim öğrenci işlerinden hallice... Raporu okumadan direkt dosyaya kaldırıyor.

O işe biz bakmıyoruz
Dizimizin ilk bölümünde yeni bir melek yaratılıyor; ismi Uli. Şef ve bölge melekleri uzun zamandan sonra yaratılan bu meleği görünce çok seviniyorlar ama henüz o meleğin başlarına ne iş açacaklarından haberleri yok. Çünkü bu yeni melek pek meraklı... Her şeyi sorup, sorguluyor ve bu da oradakilerden milyonlarca yıldır yapmadıkları bir şey. "Neden kanatlarımız var ama uçamıyoruz?" diyor en başta Uli. E her yere otobüsle gitmekten bıktı o da. (Allah'tan metrobüs kullanmıyor) "Neden patronun odasına girmek yasak?" diye soruyor ve en kötü şeyi yapıp, patronun odasına gizlice giriyor. İşte bu yeni bir keşfe yol açıyor.

Uli ve arkadaşları
Patronun odasına girince; meleklerin her gün kimi koruyacağını belirleyen sistemin bir hamster aracılığıyla dönen bir çark olduğunu ve orada kimsenin olmadığını görüyor. En yakın iki arkadaşına olanları anlatıyor. Patron falan yok! Her şey tamamen tesadüf... Bunu gören Uli ve arkadaşları o andan itibaren istediklerini yapmaya karar veriyorlar. İçki içiyorlar, gece kulübüne gidiyorlar, insanlarla ilişki yaşıyorlar... Ta ki şefleri Fred onları yakalayıp, cezaya mahkum edene kadar.

Uli ve Miriam
Final bölümünde ise Fred'i zorla patronun odasına sokan Uli ve arkadaşları ona gerçeği göstermek istiyor. Fakat hesaplayamadıkları bir şey vardır; patron gerçekten vardır ve onları beklemektedir.


Umarım siz de izlersiniz diziyi. Ben ikinci sezonu sabırsızlıkla bekliyorum





Yorumlar

  1. Ay çok merak ettim iftara arefesi canım dizi çekti 🤗

    YanıtlaSil
  2. Seyredilecekler arasına girsin o zaman:)

    YanıtlaSil
  3. hımm yani komedi de mi :) çokoş konuymuş evet bana uyar :)

    YanıtlaSil
  4. Listeme ekleyeyim özellikle şu süreçte iyi olacaktır.

    YanıtlaSil
  5. Çok farklı bir konusu varmış gerçekten. Bu arada karakterlerin saç rengi çok iyi 😂😂

    YanıtlaSil
  6. çok merak ettim ben dde bakayım:)

    YanıtlaSil
  7. Benim dizilerle aram yok devamını getiremediğimden izlemiyorum.
    Bu arada merhaba bloğunuzu yeni keşfettim

    YanıtlaSil
  8. Fırsat bulup izleyebilsek keşke. Teşekkürler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar