Az bilinen şarkılar

Aşağıda sizinle paylaşmak istediğim şarkıları yazdım. Paylaştım çünkü bunları kimse bilmiyor yahu. Halbuki çok güzel şarkılar. Lütfen siz de dinleyin. Bu şarkıların bilinmesi lazım! O kadar söylüyorum. Pişman olmayacaksınız. Bu şarkılar dinlenmezse yazıktır, günahtır. Net söylüyorum. Hazine bunlar bilmeyenler için.

1) Güler Özince-Merkür retrosu: 





2) Sedef Sebüktekin-Kayboluyorum


3)Can Ozan-Öyle kolay aşık olmam



4)Elçin Orçun&Birkan Nasuhoğlu- Bi Fazla


5)Nil İpek&Deeperise - Bildiğim gibi


6) Jabbar- Deeperise- Uzun uzun


7) Sena Şener- Yalnızım (ablamızın sesi çok iyi)


8) Pinhani&Kalben- İyi değilim


9) Deniz Tekin- İkiyi geçti


10) Jehan Barbur- Miş


11) Can Ozan&Zeynep Bastık- Toprak yağmura


12) Eda Baba- Ezbere biliyorum seni


13) Evrencan Gündüz& Jehan Barbur- Mamak türküsü


14) Deniz Tekin&Dolu kadehi ters tut- Belki


15) Pinhani- Çok alıştım sana


Yorumlar

  1. Pinhani- Çok alıştım sana

    Hepsini tek tek dinledim. En beğendiğim bu oldu :) Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. bende yeni şarkılar araıyordumm:)

    YanıtlaSil
  3. Hakikaten hiç bilmediğim şarkılar. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Hiçbirini bilmiyordum ben de 🤦‍♀️

    YanıtlaSil
  5. Toprak Yağmura ve sonrasını biliyorum. Merkür Retrosu ismi ise çok güsel duruyor. İlk baştan başlayıp dinleyeceğim. Bakalım nasıl olacak?

    Bu arada blogumda yeni bir mim yayınladım. Seni de davet ediyorum. Kalemin daim olsun.

    YanıtlaSil
  6. Bence de çok yumuşak, dinlendiriyor:)

    YanıtlaSil
  7. Hakikatende listendeki hiç bir şarkıyı bilmiyorum (: Bilinmeyen şarkıları bilmek ne güzel (: Bende eski şarkıların tutkunuyum. Sana bilmediğini düşündüğüm 2 şarkı önereceğim. Umarım hoşuna gider.
    Birincisi Janis Joplin' den Maybe.
    Diğeri ( belki bunu biliyorsundur ) Guns N' Roses den Don't Cry.
    Bu güzel paylaşım için tekrar teşekkür ederim. Saygılarımla. Vesselam...

    YanıtlaSil
  8. Hepsini dinledim teşekkür ederim bu çalışma için. Hem dinledim hemde bloğunu gezindim. Bloğuma yorum bırakmışsın. Ben ilk defa gördüm sizi buralarda hemen atladım geldim. :D Son olarak keşfettiğim bloglar arasına alacağım sizde bilginiz olsun şimdiden ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi yaptınız:) köpeğe çok üzüldüm bu arada:(

      Sil
    2. Aynı şekilde bende öyle o zaman aklıma geldikçe hala etkileniyorum.

      Sil
  9. Önerilerin için çok teşekkürler bende bir çoğunu bilmiyordum. Ama Zeynep Bastık'ın sesine bayılıyorum.

    YanıtlaSil
  10. 7 ve 8 favori şarkılarım. Çok iyiler gerçekten.. Diğerlerini de dinleyeceğim. Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  11. yaa merkür retrosu ne zamandır dinlememiştim harika :)
    pinhani bu şarkısını ben de bu hafta keşfetmiştim başa alıp duruyorum :)
    bildiklerim bilmediklerim var harika bir liste olmuş :)

    YanıtlaSil
  12. Ben de size bi şarkı önereyim (leyla Ahmet Kaya) çok severim. Pinhaniyle de bir arkadaşım sayesinde tanımıştım. Bu da benden size.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar