Karantinada Polyannacılık kazanamayacak



Bazı insanların sinir bozucu bir şekilde pozitif olduğunu fark ettiniz mi? (öyle pozitif değil, kişisel olarak pozitif yani. Artık pozitif deyince aklımıza başka şeyle gelir oldu) Bu kişiler her durumda iyi bir şey bulurlar. Türkçesi "her işte bir hayır vardır" dır. Onlar için kış soğuktur ama güzeldir, yaz sıcaktır ama o da güzeldir, işten kovulurlar başka bir kapı açılır, hayatları alt üst olur üstü daha güzeldir... Böyle gider. Tamam, bu güzel bir şey olabilir ama karantinada hiç çekilmiyor.

Polonyalı bir arkadaşım var. Sürekli güler. "Dünya çok güzel değil mi?" der. Ben de "hıhı" diye cevap veririm pek inanmayarak. Ama şimdi bunu karantinada yazmış, "doğayı izlemek için harika bir fırsat değil mi?" değil! Vallahi değil. Ben doğayı dışarıda da izlerim. Benim içim şişti evde oturmaktan. Kafayı sıyıracağım diyeceğim ama o bu sefer de, "kafayı sıyırmak ne güzel değil mi? Kendini keşfetme fırsatı" falan diyecek diye korkuyorum.

Kendimi keşfediyorumdur
Yahu tamam pozitif olun ama biraz da sinirimizi yaşayalım. Karantinadayız işte. Tıkılıp kaldık eve. Gün yüzü göremez olduk. Millet sıkıntıdan ulumaya başladı sokaklarda. Bunun nesi güzel? Biraz da gerçekleri görün canım. Ben kalkmışım, evin içinde yirmi kere dolanıp, otuz beş kere buzdolabını açmışım, sıkıntıdan aşk-ı memnu'yu kırk beşinci kez izlemişim bana "ayy karantina içimize dönmek için ne güzel,  ne harika değil mi" diyor. E kafa göz dalası geliyor insanın. I beg your pardon ama öyle yani.

Hem psikologlar da diyor acınızı yaşayın diye. Ben acı çekiyorum. Psikologlar buradan size sesleniyorum. Ne yapalım? Ne olur bir şey önerin yoksa seksen milyon deli olacak. Koronadan ölmezsek delirip gideceğiz. Her şeye bir öneriniz var, haydi buna da olsun. Ama rica ederim pozitif düşünme olmasın. Ondan gına geldi hepimize.

Özetle, bence Polyannacılık bu defa işe yaramayacak. Biraz gerçekçi olup, bir müddet sıkılmak da gerekiyor diye düşünüyorum. Ne bileyim yastıkları paralayın, duvarlara yumruk atın, tepinin... Böyle şeyler sinirinizi atmanıza yardımcı olacaktır. Nasıl öneriler ama? Biraz hıncımızı alalım canım. İçimiz şişti pozitif olacağız diye sırıtmaktan. Diyorlar ki sabah kalkıp bugün ne güzel bir gün deyin. Güzeli mi kaldı her gün aynı zaten. Kusura bakmazsanız ben biraz duvar yumruklamaya gidiyorum. Kalın sağlıcakla....

P.S. Bu yazıdan sonra psikologlar bana dava açmasın lütfen. İyi ki varsınız

Yorumlar

  1. Tek kelimeyle haklısınız.Ancak başka çıkar yol nasıl var mı? bulabilecek miyiz? Bulmazsak halimiz ne olur? Çıldırmaya az kaldı. Sabır sabır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben fazla düşünmemeye çalışıyorum. Günü yaşamaya çalışıyorum

      Sil
  2. Duvara vuracağın yumruğuna yazık değil mi kardeş.İlla sinirimi boşaltacağım diyorsan duvara bir kaç bardak fırlat.Bende işe yaramıştı.Yalnız sonra temizlemesi zor oluyor.Baştan söyleyeyim ))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya o bir tek türk dizilerinde oluyor. Zengin olanlar yapıyor, hizmetçi topluyor. Bizde öyle bir durum yok

      Sil
  3. Hiçbir zaman o kadar pozitif olmadım olamam gibi de. Söylediklerine katılıyorum, gerçekçi olmak lazım. Ama kendine zarar verecek kadar da olmasın :))

    YanıtlaSil
  4. Kimse her şeye pozitif bakamaz. Bakıyorum diyenlerin sadece dilinde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürekli karalar bağlamayalım tabi ama buna katılıyorum evet

      Sil
  5. Birisi çiviyi tutmuş, diğeri çekici vurmuş. Bir delik açılmış; Coronavirüs kaçmış!.. Ne diyelim; Corona gitsin kriz bitsin diyelim. Dileyelim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar