Yoruldum


"Kafan yerinde değil" diyorlar
Kafamı zincirlerle bağlı tutamıyorum ki
Yerinde dursun
O da zaten nereye gideceğini şaşırdı 
Hayallerle gerçek arasında mekik dokuyor
Aslında suçlu olmadığımı biliyorum
Kafam da suçlu değil
Ama yine de canım sıkılıyor
Bu da hiç adil değil
"Böyle olmamalıydı" diyorum sonra
Herkesin kafası istediği yerde durabilmeliydi
Dünya neden böyle bir yer değil?
Yoruldu
Kafam her yere yetişmekten
Kalbim sıkışmaktan
Ruhum bunalmaktan
Yoruldu
Çıkayım artık bu kutudan
Uçmak istiyorum

Yasemin Işık



Yorumlar

  1. Zaman zaman yoruluyor insan. Arada ruhun da bedenin de dinleneceği farklı birşeyler yapmakta fayda var.

    YanıtlaSil
  2. "Ne zaman zincirlerim atsa delirmekten korkarım" cümlesini getirdi aklıma. Her zaman çok sevmiştim yazan kim bilmiyorum ama o kadar doğruydu ki. Kalemine sağlık çok güzel yazmışsın :)

    YanıtlaSil
  3. Maviler de dem salmak istiyorum bir martının sessizliği kadar .. yüreğine sağlık sevgiler ...

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, yeni açtığım ikinci bloguma beklerim ; Link : https://derdimizkitap.blogspot.com/ :)

    YanıtlaSil
  5. heey nasıl gidiyooo. instada görüyom daaa yazmak nasıl gidiyooo :)

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkürler güzel bir yazı olmuş, evcil hayvan forum sitemiziden daha detaylı bilgiler de alabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba ziyarete geldim, beklerim:)

    YanıtlaSil
  8. Merhabalar,sizi yeni keşif ettim.Faydalı bilgi ile dolu olan blogunuzu sevdim.Takip ve izlemeye aldım.Bana da bekerlerim(tariflimutfak).Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  9. Merhaba.Oldukça kaliteli bir blogunuz var sizi takibe aldım.Zaman ayırmak isterseniz sizi de yeni açtığım blogumu takip etmeye davet ediyorum.Sağlıcakla Kalın.

    https://hepfragmanizle.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar