ADRIANA VE METİN


Bu defa bir magazin haberiyle başlıyoruz. Hiç böyle bir şey yapmamıştım daha önce ama içimden geldi. Çünkü bayağı gündemde olan bir konu…
“Adriana Lima ve Metin Hara aşk yaşıyor” haberini görünce kimi inanamadı(inanmak istemedi), kimi “Reklam” dedi kimi de “Kimmiş ya bu Metin Hara?” diye Google’da arattı. Ben de sizler için bu konuyla ilgili bir araştırma yaptım. Hiçbir masraftan kaçınmadım ve Türkiye’nin önde gelen iki derneğine gidip, tepkilerini öğrendim. İşte paylaşıyorum;


                                  Aslan Türk Gençleri Derneği 



                                   Fotoğraf: Temsili Serhat Turna(Yani o kendini öyle görüyor)

“Dünyanın en harika erkekleri Türk erkekleridir” sloganıyla Esenler’de bir kahvehaneden, üç yıl önce yola çıkmış olan milliyetçi grup, kısa zamanda iyi işler başarmış. Portakal bıçaklamak, Çinli diye Japon turisti dövmek, Beren Saat’in evi diye Aşk-ı Memnu’nun çekildiği yalıyı basmak, önemli faaliyetlerinden sadece birkaçı.

Bu harika derneğin temsilcisi Serhat Turna ile konuştuk,
“Önce şaka sandım. Yok, ben de Angelina’yla takılıyorum falan diye espri yaptım ama sonra gerçek olduğunu öğrenince bir süre kendime gelemedim” şeklinde şaşkınlığını dile getirdikten sonra sözlerine devam etti, “Buradaki herkes net o havuçtan daha yakışıklı. Karakaşlı, kara gözlü bir kere. Öyle turuncu Türk erkeği mi olur? Bakın turuncu deyince Hollanda’yı hatırladım, yine asabım bozuldu.”
Yer yer sinirlerine hakim olamadığı gözlerden kaçmayan Turna’nın ellerinin titrediği de görülüyordu. Dernekten arkadaşları, onu teskin etmek için bir ağızdan mehter marşını okumaya başladılar.
Öte yandan derneğin genç ve ateşli üyelerinden Ferhat Selim de şöyle konuştu;

“Bu olayı protesto etmek için ne yapacağımızı da kestiremedik. Misal Hollanda için portakal bıçaklamıştık ama Brezilya’nın nesi meşhur? Şey edemedik… Ben Barbara Palvin’e kaç defa Instagramdan yürüdüm, Dm attım ama dönmedi bile. Biz Türk erkekleri olarak bunu hep yapıyoruz zaten. Dikkat ederseniz Barbara’nın instagram yorumlarının yarısı Türk. Şimdi bakın, siz söyleyin, ben Metin’den yakışıklı değil miyim?” şeklindeki sorusundan sonra oluşan uzun sessizlik yine mehter marşıyla dağıldı.
                                  
                                   Turkish Delights Derneği

Fatma Kazan(Temsili değil. Maalesef)

Türk kızlarının güzelliğini dünyaya duyurma ve yaşatma derneği, “Turkish Delights” derneği başkanı Fatma Kazan da duruma öfkeli. Daha önce de sosyal medya hesabından Adriana Lima’ya, “Senden daha güzelim” diye tepki gösterdiğini söyleyen Kazan, özellikle Lima’ya gıcık olduğunu şu sözleriyle ifade ediyor,

“Bulmuş lokum gibi çocuğu, çıkar tabi. Hayır, bu erkekler ne kadar zevksiz! Ne var bu Adriana’da? Olay mavi gözse bizim Pomakların Ayşe de mavi gözlü…” şeklinde haklı tepkisini gösterdi. Fakat Kazan’ın öfkesi sadece Lima’ya değil. Hara’ya da epey kızgın;
“Bakın, dünyada bulamazsınız bizim gibilerini. Hem ne o öyle zapzayıf kadın mı olur, yılan gibi? Kadın dediğin biraz etine dolgun olacak. O Adriana bir karnıyarık yapabiliyor mu? Bana bunu söylesin. Yazık, aç kalır o çocuk” dedikten sonra grup üyeleri Lima’yı “cık cık cık” sesleriyle kınadı ve ünlü modele mesaj göndermeyi de ihmal etmedi;

“Ne öyle dünyanın en güzeli gibi durmuşsun Adriana. Bir gülüşüm yeter seni yıkmaya.”

“Bendeki güzelliği görsen ölürdün, yerin dibine gömülürdün.”







Yorumlar

  1. Sevgili derneklerimizin konu hakkındaki açıklamalarını hayranlık ve ilgiyle okudum :) Harika olmuş..

    YanıtlaSil
  2. Bende görmüştüm magazin haberlerin de maşallah Türkiye'nin gündemine oturmayı başardılar bu yüzden tebrik ediyorum :))) Benim Çok sevdiğim bir lafım var :)) Her boyayı boyadık ta bir yaldızı eksikti :)) Allah akıl fikir versin inşallah böyle tiplere ne denir ki Allah ıslah etsin bunları :))) Sevgiler canım benim :)

    YanıtlaSil
  3. Ülkemizin en başarılı derneğinin çalışmalarını ilgiyle takip ediyoruz. :)

    YanıtlaSil
  4. Şu mizahi yeteneğiniz var ya...
    Harikasınız! :)
    Tüm metni gülümseyerek okudum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum da var ya... Bir milyon yorum alsam bu kadar mutlu olmam:) Teşekkür ederim:)

      Sil
  5. Hahahahah bence sadece reklam. Bu ünlülerin aşkı da sahte kendileri gibi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama şöyle düşün; Adriana'Nın bir çıkarı yok ki:)

      Sil
    2. Orası öyle ama Metin'in olabilir gibi geldi :)
      Keşke gerçek olsa ne kadar hoş olur :)

      Sil
  6. Süpersin ya:) Sen bence magazin de yaz. Epeyce güldüm. Zaten bu derin konularda gerçek fikir sahibi bu pek değerli derneklerimiz varken bize gülmek düşer. (Gülmek mi dedim)

    YanıtlaSil
  7. Okurken sürekli sırıttım :D Çok eğlenceli bir yazı olmuş :D

    YanıtlaSil
  8. Pomaklarım Ayşe'yi merak ettim bak 😂

    YanıtlaSil
  9. :D Gerçekten Turkish Delights diye bir dernek yok de bana nolur yok de... :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar