BLOG PARTİSİ



Öncelikle geç yayınladığım için ikisinden de özür diliyorum. Bu aralar çok dalgınım ve yoğunum. 

Güzel, yaratıcı sorulara denk geldim. Zaten ikisinin de blogları çok kaliteli. 

1.   İlk olarak çok güzel öyküleri olan arkadaşım “Deryada Damla”nın sorusuyla başlayayım;

Bugünkü sen geçmişe gidip yaşadığın olayları değiştirebilir misin ?


Kesinlikle evet!!! Ben insanın istedikten sonra her şeyi değiştirebileceğini düşünenlerdenim. Vazgeçmemek gerekiyor ama. Kaderi zorlamak ve kesinlikle inanmak gerekiyor. Ben geçmişte negatif düşüncelere sahip biriydim. Onların farkına vardım ve “Sen sadece bir düşüncesin. Senin değil, benim dediğim olacak. Sana inanmak zorunda değilim” dedim şimdi. Geçmişte maalesef uğraşmayıp bir kenara çekilmiştim. Çok daha farklı olabilirdi her şey. Artık kenara çekilmek yok J Ya benim dediğim olacak, ya olacak J


2.   Şimdi de etkinliği düzenleyen “Annesinin Prensesi” adlı blogun sahibi arkadaşımın sorusuna gelelim. 

Bir şarkı yazmış olsaydın bunun hangisi olmasını isterdin? 


Hakikaten yaratıcı bir soru olmuş. Bu soruyu ben sormuş olmak isterdim. Ne yalan söyleyeyim kıskandım :) 



Çok eski bir “Eurovision” şarkısı. Fakat ben bayıldım bu şarkıya. Sanatçının başka eserlerini bulamadım. Keşke devam etseymiş kariyerine.  

Cevaplarım bunlar. İnşallah beğenirsiniz. Geç kaldığım için arkadaşlarımdan tekrar özür dilerim.

Yorumlar

  1. Güzel sorulara güzel cevaplar olmuş.Keyifle okudum.Emeklerinize sağlık.:)

    YanıtlaSil
  2. Sorular ve şarkı çok güzel :)

    YanıtlaSil
  3. Vazgeçme istediğin ne varsa gerçekleştirebilme gücüne sahipsin. Olumsuz düşünceleri bir tarafa bırakıp dediğin gibi çaba göstermek gerekiyor. Bu şarkıyı dinleyince hatırladım gerçekten çok güzel. Hiçbir şey için geç değil:))

    YanıtlaSil
  4. Merhaba! :)

    "Dinle" çok sevdiğim bir şarkı; zamanını aşan kaliteli işlerden. Eurovision tarihimizin en iyi ilk beş şarkısından biri olabilir.

    Güzel günler dilerim!

    YanıtlaSil
  5. Merabaa :) piknikten gelir gelmez yorumunu görüp geldim :) öncelikle cook tesekkr ederim canm benm.

    Bende senin soruna bayilmistim.biliyomusun 😁 karsilikli yani.cevabinide begendim

    Deryanin sorusuna gelince de negatif düsnceleri kış kışlaman cok süper olmus.Amaaaannn senden dahami degerli sankii 😘😘😀 dimiii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle!! İnsanın elinde olmayan hiçbir şey yok. Hiçbir şey de senden değerli değil ayrıca:))
      Şarkı güzel değil mi?? :)

      Sil
  6. O şarkıyı ben de çok severim :)

    YanıtlaSil
  7. Evet bu şarkıyı bende duymustum ve begenmistim 😊 sorular güzel cevaplar güzel canim😊

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar